WORKTIME

Hejhej
Sitter här och lider av min förkylning och tanken av att snart åka och jobba!
Har glömt att säga det, men jag ska jobba i konserthuset idag för att samla in pengar till vårat fotbollslag så vi kan spela cuper och massa sånt.
Jag är väl hemma vid 16.45 eller något. Och vi börjar 13.00. Ska jobba i garderoben, hänga upp jackor och allt sånt.
Långtråkigt? Yesbox..
Men det är några mer som är med och jobbar. Malin är med som tur är.
Och det är fint väder och vi jobbar mitt på dagen. Så det kommer nog inte så mycket folk som ska kolla på föreställningen nu, och dom har nog inte jackor på sig då.. Förhoppningsvis!

Åker och hämtar Malin om 40 minuter så åker vi till konserthuset.
Nu måste jag fixa håret, och äta.
Hörs ikväll då.. Gud vad dålig uppdatering det blir, åh!

Aja, kram :)


Tog bara någon bild.. Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0