SISTA INLÄGGET FÖR IDAG

Har precis ätit pizza.
Haha, tur att jag inte åt pizza i fredags när jag var med lovisa och alla dom.. Skulle ju inte vart det bästa och äta pizza två gånger på en helg, höhö.
Jag skrev att vi gick och åt pizza i fredags. Men det stämmer inte, jag och Annie åt inget då.
Varför berättar jag det här? Aja, jag vet inte.

Förresten, jag bet av en bit av min tand när vi åt. Haha.
Känns som halva tanden är borta..
Som tur är skulle jag till tandläkaren på tisdag på sån hära "koll" . man går väl typ dit en gång per termin?

Lite onödigt & veta sådär, menmen.

Det här blir sista inlägget för idag. Ska kolla lite på tvn innan jag lägger mig med.
Jag säger väl godnatt då :)


Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0