JAG HAR VÄRLDENS STÖRSTA BILDBRIST ASSÅ

Jag drog till Vedum förut med Hilda och Sofia. Vi kollade när Vara mötte Vedum. Jag tror dom är P13, eller P14 (?).
Iallafall, jag har gått i samma klass som en del, och någon går jag i samma klass med nu.
Men det var en jätte bra match. Det var seriefinal match. Så om Vara vann så vann dom serien, samma med Vedum.
Men Vara vann med 1-0.
Grattis! Vi känner flest personer i det laget, så vi var väl på deras sida då.
Men aja, har ju hemstudiedag imorgon. Har ju fått sjukt mycket läxor som vi ska göra.
Jag har inte börjat med något än.. Så jag har att göra imorgon asså.
På fredag spelar min bror elljuscupen. Så vi ska dit och kolla.
Sen spelar vi elljus på lördag, shit asså! Alla kommer och kollar, precis alla typ. Herregud.. Det kommer inte gå bra.
Jag har en förmåga att vara hur dålig som helst när det är massa folk som man känner som kollar på.
Men vi får hoppas att det går bra iallafall.
Jag är redan trött, jag har lust att bara gå och lägga mig i sängen och sova direkt!
Men jag ska inte vara uppe så jätte länge idag då.
Men jag bloggar inget mer idag, vi hörs imorgon.

Godnatt ♥


Jag har verkligen bildbrist. Så det får bli en bild på mig från när jag var liten.
Jag orkade inte redigera den, så jag har röda ögon där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0