LÖRDAG - JAG LÄNGTAAAAAAR

Hejhej.
Skolan är redan över, och imorgon är det onsdag. Går kort dag då!
Har jag sagt att vi har hemstudiedag på torsdag?
Iallafall.. Det har vi. Så vi får arbete ifrån skolan som vi ska jobba med hemma.
Men jag kallar det att vi är lediga och att vi har lite läxor, haha.
Men på fredag är vi lediga på riktigt, då är det en lovdag.
Så det blir långhelg!
Aja, skolan idag gick ganska snabbt faktiskt.
Hade hemkunskap bl.a. Vi gjorde spagetti och köttfärsås. Det såg as äckligt ut, men det var ganska gott.
Har träning sen med damlaget. 19.00-20.30.
Jag tror inte att det blir något inlägg efter det.
Just nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Yepp.. Men vi hörs imorgon då.
/ Julia ♥

Kommentarer
Postat av: Ida Olofsson !

Grattis!

Du är vinnaren i min tävling. Ja har länkat dig på min blogg. Ännu ett grattis :) <3

2010-09-21 @ 19:50:19
URL: http://www.ffokus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0