RUBRIK

Tjatjatja!
Precis käkat mat. Och just nu sitter jag här & bloggar.
Är hur trött som helst, så jag ska lägga mig tidigt idag!

Så efter detta inlägg blir det inget mer idag.
Det kanske blir något inlägg imorn, får se om jag hinner.
Har ju match imorgon, och på morgonen hinner jag inte sitta vid datan.
Och när jag kommer hem från skolan så måste jag skynda mig och packa match väska och allt sånt,
när jag är klar med det så drar vi på matchen.
När jag kommer hem från matchen så har nog klockan hunnit bli ganska mycket.
Så på måndagar kommer det vara stressigt och lite körigt med tid.
Så det lär nog inte bli några inlägg på måndagar.
Då vet ni det.

Vi hörs imorgon.
Sov gott ♥


Gabriella & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0