TISDAG

Godmorgon.
Jag blev klar tidigt idag, så jag bloggar lite nu.
Är inte riktigt klar än, ska bara fixa håret oså.
Men matchen igår gick jätte bra! Trots pissvädret.
Men vi är oslagbara i regn! Haha.
Vi vann över Skara med 3-1 (?). Eller om det var 4-1.
Aja, jag har dåligt minne förstår ni.. Men sist vi mötte dom i Skara så förlora vi stort.
Och denna gången vann vi. Vi vann liksom över serie ledarna.
Dom låg etta, jag vet inte vart dom hamna nu när vi vann över dom.
Men det här var sista matchen i år. (Men det blir ju cuper osånt).
Jag tror att vi kom på 3 plats i serien.
Jätte bra spelat igår tjejer. Och tack för en jätte rolig säsong!
Efter mathcen så grilla vi korv, och kolla på bilder och film ifrån Eskilscupen.
Haha, det var jätte kul.
Och våran älskade pokal från Eskilscupen stog där inne i rummet såklart.
Inte så mycket mer och berätta.
Jag drar till Malin om en halvtimma ungefär, så cyklar vi till skolan.
Men jag ska fixa håret och det nu.
Vi hörs :)
Bild ifrån när vi mötte dom i Skara sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0