SJUKT DÅLIG UPPDATERING

Oj.. Jag bloggade aldrig igår, jag vet. Men jag hann typ inte.

Men jag berättar lite om gårdagen då.
Skolan var faktiskt ganska rolig. Och det kan bero på att våran klass i 7an är bäst!
Jaaaaapp!
Efter skolan så gjorde jag iordning lite, vid 17.15 ungefär åkte jag till lovisa.
Det var bara vi i början, så vi gick till torsvallen och kolla på match. Vara mötte Emtunga.
Vara vann, men jag vet inte vad det blev.
Under matchen kom Hilda och Frida, dom skulle vara med oss.
Det var Torsbo disco igår också, skit kul och stå och kolla där ju. + att det var match samtidigt en stund.
Träffa alla saknade människor. Elin Lilja, Tillie, Vendela och Emma var där på discot. Så det var riktigt kul!
Jakob var där också.
Sen så kom Agnes Davidsson och Hanna Dalin.
När matchen var slut så kom Emil, Rickard, Hampus och Filip.
Vi var med dom, gick och käka pizza oså.
Sen var vi bara ute i "stan" oså. (stan är kanske inte det rätta ordet precis men..)
Gick till Torsbo igen, då kom typ alla killar som spela match.
Och Elin Ljungsberg och Emma Bengtsson och alla var där också. Skit kul!
Men tack för en sjukt rolig kväll igår!

Slut pratat om vad som hände igår.
Idag skulle jag egenligen varit med Lovisa. Men hon kan inte.
Men vi är nog imorgon istället, ska kolla på match i Vedum imorn också.
Får se vad som händer idag.
Ska ta och göra i ordning mig och så får jag se sen.
Vi hörs väl då.
Ciao :)

Sugar - random pic

Blev sugen på godis nu.. Kanske sticker fram och köper det sen.


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0