REDAN FREDAG

Hejhej.
Det är redan fredag, veckan har ju gått jätte fort!
Men det är la tur det.

Happ, vi ska snart äta tror jag. Sitter här och dunkar musik just nu och kollar bloggar.
Det kommer inte hända mycket ikväll.. Blir väl datan troligtvis. Om någon rolig kan logga in på msn förstås.
Skolan var la ganska rolig. Men det är så knepigt.. Ena stunden hade jag och Lovisa damp. Sen är vi helt uttråkade. Haha.
Men det har inte varit världens roligaste väder idag heller! Mulet, iskallt.
Förresten, jag känner mig inte så jätte förkyld längre. Så jag kan nog vara med på matchen på måndag.
Vi möter Ardala då, borta match.

Förlåt för tråkigt inlägg, men det bara blev så just nu.


Yummie

Nu ska jag checka Idol, Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0