MÅNDAG & TISDAG

Hejhej.
Har inte riktigt hunnit med att blogga som sagt, inte idag efter skolan heller. För jag skulle till tandläkaren på sånna hära "koll".
(Jag trodde det var förra veckan, men nej).

Aja, igår hände inte så mycket.
Skolan, match, stressa.
Vi slutade 15.50 och hade samling 16.30. Jao..
Hade inte gjort iordning inför matchen nånting ju.
Iallafall.. Matchen gick inget vidare. Förlora med 4-0.
Men alla är så satans fega!
Alla lag har ju med 94or och 95or! Och vi är 97or och 96or.
Men ah, så är det.
Idag så hade vi ju träning. Gick bra, jag och Hilda kom på en ny övnings sak. Haha.
Man ska typ sitta på någon annans fötter/ben. Och benen ska vara i luften. Svårt och förklara men.

Ja, lite kort om dom här två dagarna.
Nu ska jag äta och jag håller på och kollar på Idol, men nu missar jag en massa pga av att jag måste blogga. Haha, nä jag skoja.

Men nu måste jag dra. Hörs imorgon :)

Mamma hade köpt nya produkter till mig igår när jag kom hem. Yey! Nu kör jag med ACO istället för NIVEA.

Skulle haft en till produkt. Men den säljer dom inte här längre för den gick inte att använda, så vi gick in till apoteket och fråga varför. Då skulle dom testa alla, och det var fel på allihop. Så dom säljer inte dom längre. Haha.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0