GRATTIS VÄRLDENS UNDERBARASTE MÄNNISKA!

Idag fyller världens underbaraste människa 15 år!
Grattis älskling, hoppas du haft en underbar dag.

Gabriella Margrét Rokolampi!
Alla dessa år, i 13 år har vi kännt varandra.. Helt otroligt.
Om vi inte hade bott grannar så hade vi inte varit varandra såhär närä, vi hade kanske inte ens kännt varandra.
Vi bor ca 15 m ifrån varandra. Det är helt perfekt.
Jag minns inte känslan när jag lärde känna dig, då jag inte ens hade fyllt ett år, men jag kan slå vad om att jag var överlycklig.
Du är den jag kan prata med precis allt om. Det finns ingen person som man kan lita på så mycket som man kan lita på dig asså.
Vi berättar allt för varandra, vi skrattar med varandra, vi förstår varandra bara genom att kolla på varandra,
vi har alltid rolig även om vi inte gör någonting alls.
Vi tillsammans.. Asså, det finns inte en enda person i hela världen som har bättre vänskap än oss.
Och vilka minnen vi har, dom är helt oslagbara.. Åh, man blir ju nästan tårögd när man tänker tillbaka på allt underbart vi har varit med om.
Och alla gånger vi har varit osams och bråkat. Det hör till, annars är det inte äkta vänskap. Och vi har äkta vänskap Gabriella.
Det är en gång som jag var nära på att förlora dig.. Över en ren liten skit sak.
Men små saker blir alltid till något stort.
Som tur var kom vi över det och gick vidare.
Om du inte fanns så skulle jag inte sitta här idag. Utan dina andetag, så finns inte jag.
Lova att du aldrig lämnar mig.
Jag älskar dig mest av allt bästavän!



Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

Gud började gråta när jag läste det, så fint.:') <3



Älskar dig Julia, då,nu föralltid <3

2010-09-17 @ 15:13:10
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0