DONE

Är klar med matte läxan, övat lite på NO läxan, målat naglarna och ätit..
Hunnit med alltihop nu ikväll!
Juste, jag har kollat klart på hela 90210 säsong 2 på youtube. Kolla precis klart på sista avsnittet.
Jag kan inte vänta tills säsong 3 kommer asså!

Yepp, imorgon slutar vi 15.55 *suck* . Har träning på kvällen också.
Men vi har inga jobbiga eller tråkiga lektioner imorn föräns sista lektionen - då är det matte.
Men den är i 50 minuter så det går nog fort.. Förhoppningsvis!

Det här blir faktiskt sista inlägget för idag. Ska lägga mig någon minut tidigare idag, är så sjukt trött och stressad på morgonen så det lär nog behövas att få lite mer sömn.
Så jag säger godnatt då.
Sleep tight


Jaja, jag är nybörjare med det här och det ser inte wow ut direkt.
Men här är iallafall resultatet!
Visst är det rätt coolt ändå? Att ett nagellack kan bli så lix..
Haha förresten, det är mitt långfinger och mitt pekfinger. Det ser lite konstigt ut så var bara tvungen och säga det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0