ÄNTLIGEN HELG

Heeeeeeeeeeeeeej!
Har inte bloggat idag, men efter skolan så kolla jag på tv hela tiden.
Japp, skolan var uuurtråkig! Det hände lix inget, piss väder, allt var tråkigt.
Så helg var det jag längtade efter. Och nu är det helg. Yey!
Förresten, vi har haft skolval idag. Vi fick rösta på vilket parti vi tycker ska vinna på söndag!
Fast det är bara i skolan ju.
Och så har vi fått se klassfotot. Det låg i Kemi salen. Så vi stack dit och kika, ser lika förjävlig ut i år.. Gaaaah!

Aja, det har inte hänt mycket idag efter skolan. Bara tvn faktiskt. Hehe.
Men nu tillbringas resten av kvällen framför datan.

Får se vad som händer i helgen. Inget planerat.
Vi hörs väl sen.
Love ♥

Jag vill ha sommar igen!


Blä, jag längtar inte till vintern. Snö & hur kallt som helst.. Åh nej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0