7/10-10

Orsaken till ingen bloggning igår kväll
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, för att jag inte bloggade igår kväll vilket jag sa att jag skulle göra.
Men jag har en orsak till det, det gick nämligen inte att logga in på bloggen.
Det gick inte att skriva någon adress eller lösenord. Rutan fanns lix inte.
Så det hade väl blivit något fel eller något.
Men nu funkar det iallafall.

Läxor
Vi slutade 15.35. Åkte hem med mamma då, så åt jag lite och så gjorde jag läxor.
  • Engelska läxan
  • Matte
  • Öva på NO provet
Jag är klar med allt. Vi har vårat första NO prov imorgon, hoppas det går bra.

Just nu & helgen
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, redigerar bilder, kollar bloggar, msn, bdb & bloggar. Höhö.
Imorgon är det fredag redan, heeeeeeelg - himla skönt!
Kanske är med Gabriella och Elin imorgon, om Elin nu har pratat med Gabriella så..
På lördag så blir det en massa kompisar, troligtvis. Inget bestämt riktigt än.
Nästa helg, fredagen den 15 oktober. Då är det frysbox. Yeah!
Det är på mossbrott, 21.00-01.00.

Överby
Haha, kanske ska berätta om när vi var på Överby kom jag på..
Blev typ inget köpt, men inte så konstigt.. Det var ju bara skit alltihop!
Fanns inga bra kläder eller nåt.
Men köpte två hoodie tröjor, två träningströjor, ett par tränings shorts.
Sen blev det mat på Max + hallonpaj. Yummie!

Jag var lite snäll och skrev vad inlägget handla om, som ni ser.
Nu ska min lillasyster göra flätor på mig, så det blir lite lockigt imorgon!
Hon är grym på det förresten, haha :)


Random


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0