MÅNDAG AVKLARAD

Det är sjukt.. Jag är sockersugen hela tiden, eller jag måste iallafall äta något hela tiden! Haha, jag är beroende av att äta något hela tiden..
Har precis ätit glass och så åt jag upp resten av godiset som var kvar i påsen. Jag köpte ju den i lördags.
Och nu är jag sugen på något igen.. Nu är jag mest sugen på frukt känner jag.
Aja, nog om det.
Så här har min dag sett ut:
Skola till 15.50
Cykla hem i stormen
Äta
Ta på myskläder (dock var mina kläder blöta för det regna på vägen hem så.. ah)
Dra till Erika
Spela ds
Hem och äta
Datan
Sen har jag inte kommit längre. Det var lite kortfattat om min dag bara.
Av någon konstig anledning så känner jag att jag mår jäkligt bra nu. Haha, vet inte varför.
Men allt är bra oså. Eller ah.. Nästan allt iallafall.
Vi hörs imorn.
Bye :)
Bild från i somras.. Åh vad jag saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0