LÖRDAG

Godkväll .
Jag börjar med och säga förlåt för att det har blivit riktigt dålig uppdatering igår och idag. Men så är det..
Aja, just nu sitter jag här och äter godis & lyssnar på musik. Kollar bloggar och bdb med. Samt msn.. Hiho.
Frysbox igår var kass, det var jätte tråkigt verkligen. Det var lite folk och det var iiiiiskallt!
Fast innan var det kul! Hilda och Sofia kom runt 6, halv 7 igår. Vi fixa oss oså. Vid 20.30 åkte vi till Mossbrott.
Vi åkte hem vid 23.45 typ. För det var så kallt och det var ju jätte tråkigt.
Yepp. Vakna rättså sent idag, så har inte hunnit göra så mycket. Men jag har varit med Erika iallafall. Vi har inte gjort något speciellt direkt.
Ja, nu ska jag snart hoppa i badtunnan! Länge sen jag bada i den faktiskt.
Men vi hörs sen eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0