ULLARED IMORGON

Ni får bild på Halloween naglarna och bilder på mig & Gabriella när vi är galet sminkade, imorgon!
Gabriella kan inte skicka bilderna till mig nu, så ni får se dom imorgon istället.
Jag ska till Ullared imorgon med, hela familjen ska dit. JAG VILL INTE!
Seriöst, det är nog något av det värsta som finns. Gå där i flera timmar knökat med folk. Man dör ju!
Men jag måste hänga med... Aja, så är det väl ibland antar jag.
Men jag får väl unna mig med att lyssna på musik & spela ds i bilen.
Vi ska åka 05.30 imorgon. Så jag ska komma i säng tidigt idag! Samtidigt lär ju det behövas också, med tanke på hur länge vi var uppe inatt!
Vi hörs imorgon tror jag. ♥


Kommentarer
Postat av: Laila

va kul :D

2010-10-31 @ 21:26:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0