IDOL

Jag kom hem från Gabriella för en halvtimma sen ungefär. Vi har kollat på Idol sen det börja, klockan 20.00 alltså.
Vi skulle spelat Wii, men fjärrkontrollen till Gabriellas tv har hon såklart slarvat bort.. Och det gick inte att starta direkt på tvn heller. Så det blev inget med det.
Vi har typ inte gjort något.
Men först när jag kom till henne så gick vi fram direkt. Hon skulle ju köpa vitt puder till Halloween!
Gissa hur många affärer vi gick in i?
Jag hade seriöst ont i fötterna när vi var på väg hem. Vi har gått fram och tillbaka, fram och tillbaka osv...
Men så är det när man går med Gabriella tyvärr. Haha!
Men hon hitta något liknande som puder tillslut. Och jag köpte tuggummi.
Nu kollar jag på Idol igen. Undra vem som åker ut..Hoppas det blir Andreas. Jag gillar inte han! Eller Geir..
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0