HÖSTLOOOOOV

Äntligen är det höstlov! Så himla skönt. Och lovet kommer bli grymt!
T.ex på torsdag så ska ju vi till Stockholm. Jag ska åka med Hilda och Frida som sagt. Det kommer bli skit kul!
Så jag kommer ju inte kunna blogga på torsdag och på fredag (om en vecka).
Aja, vi sluta 14.15 idag igen. (Vi gjorde ju det förra fredagen med).
Våran lärare som vi har då, hon skulle någonstans så hon kunde inte ha oss. Och det fanns ingen vikarie, så vi fick sluta en timma tidigare. Yey!

Nu ska jag dra till Gabriella, vi ska gå fram och kolla lite. Hon skulle köpa vitt puder till Halloween.
Vi hörs väl senare.
Bye :)

Kommentarer
Postat av: Ida OlofssoN

Hey Julia. Nu har du en ny chans att få en länkning på min blogg. Allt du behöver göra är att klicka in på bloggen och kommentera inlägget "ny chans!" Lycka till!



/ www.ffokus.bloggplatsen.se

2010-10-29 @ 17:14:09
URL: http://www.ffokus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0