GODMORGON?

Vaknade sent idag, 12.30. Menmen, det är bara bra.
Har precis ätit frukost, haha. Ska ta och göra i ordning mig nu.
Jag funderar på att sticka fram och köpa Ben&Jerry's sen. Är riktigt sugen på det..
Klockan 17.00 kommer släkten, vi ska fira min syster. Hon fyllde ju år i onsdags.
Happ, lite om min dag idag.
Juste, kanske ska berätta om igår med. Det var jätte kul, jag åkte dit med Malin och Cecilia kl 18.00 ungefär.
Elin Holmberg, Elin Ljungsberg och Frida Werner kom sen med.
Jag var med dom hela kvällen + några mer.
Vårat andra lag spela ju semi final och det. Dom kom 3a (?)
Grattis iallafall & bra spelat tjejer!
Åkte hem med Malin vid 23.30 typ.
Vi hörs sen.
Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0