FOTBOLLS AVSLUTNING

Jag bloggar lite snabbt nu för jag ska stänga av här och sätta mig framför tvn.
Jag gick på avslutningen.
Det var faktiskt ganska kul. Först fick vi pris och diplom, hela emtunga fick det. F8 & P8 upp till F14 & P14.
Vi va äldst, hihi.
Jag visar priset imorgon för det blir inte bra bild nu när det är kolsvart ute.
Efter prisutdelningen så hade vi fem kamp. Lagen var de lag som man spelar i.
Ebba vann i vårat lag. Hon fick en påse bilar, haha.
Och så fick vi korv med bröd och dricka.
Jag kom hem vid 20.00 ungefär.
Har precis ätit mackor och druckit oboy!
Och nu sitter jag med ansiktsmask i facet som jag ska skölja av nu.
Ja, det var min kväll.
Vi hörs imorgon.
Godnatt säger jag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0