VAD VI ÄR BRA

SEEEEEEEEMIIIII!
Båda våra lag är i semifinal nu. Fasen vad gött! Och den spelar vi den 4 December i Alléhallen.
Där tar vi dom också!
Emtunga/tråvad/larv.. Yeah!
Jag berättar lite kortfattat om cupen. Vi spela första matchen, kl. 09.00. Då mötte vi JK 10. Det blev 1-0 till oss tror jag.
Matchen efter det så mötte vi Vedum, då blev det 1-1. Sen mötte vi Gauthiod, det blev 2-1 till dom eller något sånt.
Kommer inte ihåg exakt vad det blev.
Sen efter det så sa dom helt plötsligt att det skulle vara straffar mellan oss och Vedum.
Jag & tre st. andra slog straff. Vi vann!
Så då var vi vidare i kvartsfinal. I kvarten mötte vi Varnhem. Dom var grymt bra, men vi slog dom! Med 3-2.. tror jag det var. Så nu är vi vidare i semi final!
Tyvärr så blir det säkert så att vi möter vårat andra lag i semifinalen.. Det blir alltid så.
Sen så träffa man massa roligt folk på cupen också, fast hann tyvärr inte hälsa på alla..
Aja.. Lite kortfattat om cupen.
Nu ska jag dra, vi hörs sen tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0