STOCKHOLMSRESAN

Hej på er!
Jag har inte hunnit blogga idag, vaknade vid halv 11 idag ungefär. Gjorde iordning mig och fixa lite oså.
Vid 12.30 åkte vi till farmor och åt mat. Kom hem därifrån runt 15.00.
Då har jag packat upp och grejat lite.

Nu ska jag berätta om Stockholmsresan såklart!
Vi åkte 06.00 med buss i torsdags som sagt. Jag, Frida, Hilda, Vilma, Olivia, Linn m.m hade skit kul i bussen!
Vi stannade i Örebro i 45 min. Gick och kolla lite där då bara.
Kom fram till Stockholm ca 12.00 (?)
Vi fick macka o lite sånt där då. Sen åkte vi till Expressen på studiebesök. Det kunde inte ha varit tråkigare asså..
Det tog ca 2 timmar. Efter det fick vi gå på stan till 18.30. Sen åkte vi till fritidsgården. Det var en massa stockholmare där då. Dom stanna där till 23.00. Så vi kom väl i säng vid 00.15 typ.
Och vi skulle gå upp 07.00 igår också !!!
Vi åkte ifrån fritidsgården ca 08.30. Då åkte vi in till gamla stan. Det var en tant som visa & lärde oss olika saker där.
Det var iskallt & det var huuuur tråkigt som helst! Vi gick där i en timma dock...
Men sen efter det åkte vi till Kaknäs tornet. Vi åkte hiss upp dit och såg Stockholm högt upp!
När vi var klara med det så fick vi gå på stan i 5 timmar typ. Jag, Frida & Hilda leta som idioter efter Monki och allt, men det hitta vi aldrig. Men jag köpte lite saker ändå.
Kl 18.15 typ så åkte vi hem till Vara! Vi kom hem ungefär 23.30.
Shiiiit vad kul det var i bussen på vägen hem!
Haha aja, dom sakerna jag köpte visar jag snart.

Det blev kanske lite för detaljerat, men läs ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0