-

Slutade 14.25 idag. Eller ah, vi slutade 5 min senare för vi prata hela tiden..
Frös som bare den när jag kom hem, så nu har jag slängt på mig myskläderna och kikar lite på bloggar!
Ska fram med mamma sen och göra ett ärende.
Kanske sticker till Gabriella ikväll, men det blir nog troligtvis inte så. Jag kanske drar till Torsbo med Sofia sen runt 19.00 istället.
Det är alltid sån här tjejkväll på tisdagar där, idag ska dom baka julgodis där.
Men jag får se om jag hänger med dit. Jag meddelar det isåfall!

Shit, det är redan onsdag imorn?! Det går så fort, men det är bara bra, för jag vill ha jullov nuuuuuu!
Det var super kul i skolan idag också, haha! Ja, vi hade damp helt enkelt :)
Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0