LÖRDAG - EKORRE, GABRIELLA

Cupen tog slut senare än jag trodde. Jag kom hem kl 17.00 ungefär.
Det var jätte kul där iallafall, träffa massa roligt folk. Träffa Ebba & Alice där som jag skulle, träffa Lovisa & Ida på samma gång.
Träffa bl.a Elin Lilja där också. Jag, Ida och Elin åt på Hanssons.
Och Ida & Elin då.. Klagar på att jag är blond! (alltså på insidan menar dom) Fattar inte hur dom tänker.. Haha.
Jag har inte så jätte bra koll på vilka som är vidare till semi nu, men jag vet iallafall att Levenés 96:or är vidare!
Synd att inte Emtunga gick vidare..
Nu väntar jag på mat. Gabriella kom hit när jag kom hem ungefär, hon var bara här en timma sen skulle hon hem och äta.
Men jag ska till henne när jag har ätit. Jag är vrålhungrig!
Träningen kl 09.00 imorgon.. Åh, att jag aldrig ska få sovmorgon längre! Nästa helg, när den har gått så har jag fått gå upp tidigt varenda dag i tre veckor!
Antingen så har det varit cup eller träning. Men det blir så när det är cup, eftersom alla spelar inte samma helg.
Menmen.. Nästa söndag får jag iallafall sova ut.
Ah, vi kanske hörs sen. Annars imorgon efter träningen. Ska gå fram med Gabriella imorn, det är julskyltning här imorgon. Inte det roligaste, men det är rätt kul och gå & ströga nu när det är så fint ute.
Hej så länge!
Ph: Jag
Nyredigerad dock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0