TAAAAGGGGGAAAAAAAAAA

Jag har inte hunnit blogga idag och det är för att imorses när jag gick upp så gjorde jag mig iordning, sen åkte jag direkt till Alléhallen.
Var där med Lovisa & Hilda! Vi kolla på fotboll, Hildas bror spela bl.a. Och båda Vara lagen är vidare i final. Gött!
Just nu så sitter jag och halvsover.. nästan. Jag är skit trött! Ska ändå lägga mig tidigt ikväll för ska upp tidigt imorn.
Ekorrecup ju, tagga! Träffar massa roligt folk imorn på cupen också.
Ska som sagt lägga mig rättså tidigt ikväll, ungefär som när jag går till skolan. Oså ska jag äta massa bra mat & träna lite ikväll också. Så är jag ordentligt taggad!
Nu avslutar jag här oså får jag se vad jag ska göra.
Vi hörs kanske ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0