HELT OTROLIGT

Så, nu är jag hemma igen. Jag kom hem med en chokladkaka, lypsyl & täckstift.
Ja, nu ska jag berätta lite om dagen.
Har inte gjort nånting på lektionerna idag typ, på SO lektionen såg vi på film hela tiden. Man fick välja om man ville se på en film om tornados eller om vulkaner. Jag, Sofia, Hilda & Lovisa valde såklart tornados!
Det var jätte bra faktiskt.
Och på AP så såg vi ju på Avatar som vi brukar göra nu.
Det var invigning av matsalen idag, så vi fick kladdkakemuffins till efterrätt.
Vi sluta kvart över 3. Sen efter skolan har jag inte gjort något speciellt.
Det är redan fredag, och denna dagen är snart slut redan. Det är helt otroligt vad fort det går!
Nu är jag super duper törstig så ska ta något o dricka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0