HEEEEEEELG

Asså shit vad dålig bloggare jag är nu för tiden. Jag gjorde bara ett inlägg igår.. Eller?
Ah, oså har jag inte bloggat något alls idag!
Men jag hinner inte.. Jag vet inte om jag ska lägga ner bloggen, för jag hinner aldrig blogga nästan.
Inte för jag tror att jag kommer göra det, men aja.. Nog om det!
Det är redan fredag, och denna skolveckan är över. Gud så fort det går!
Men det är bara bra, för det är jullov om bara 5 veckor. Om jag inte har räknat fel?!
Skolan var faktiskt ganska kul idag, sista lektionen så hade vi AP, vi såg på Avatar då ju. Den är riktigt bra nu!
Vi har haft SO prov idag också, det var jätte lätt. Det var bara 10 frågor utav dom 25 frågorna som vi skulle svara på en annan gång.
Japp, förövrigt så har min syster kalas nu, inte det roligaste som finns tycker jag.. Men jag får väl stå ut.
Jag kunde inte vara hos Gabriella heller, för hon skulle göra något eller vad det var. Kommer inte ihåg..
Men vi hörs väl senare, I guess!
Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0