TRÄNING

Ska äta lite nu sen ska jag göra iordning mig inför träningen som är kl 17.00. Den är slut 18.30. Men det är föräldra möte efter det också så jag kommer nog hem lite senare. Så jag bloggar nog inte ikväll sen!

Aja, förövrigt så är det fortfarande snöstorm ute. Åh, vad jag stör mig på det här! Tar ju dubbelt så långt tid att komma till skolan.
Skolan gick rätt snabbt faktiskt, eller ah.. Sådär då. Hade författarbesök på svenskan. Mindre kul..
Men han var rätt rolig så det gick la bra. Det var Niklas Krog.
På hemkunskapen så bakade vi småfranska. Dom blev skit bra & jätte goda!
Fick ta med oss hem också, så nu ska jag äta dom. Yummie!
Hörs imorgon troligtvis då, men kanske ikväll. Får se det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0