STOCKHOOOOLM

Förlåt för att jag inte har bloggat idag, men jag har lix inte tänkt på det.. Ah, oså har jag varit med Gabriella.
Men nu bloggar jag lite snabbt för jag ska spela Sims snart.
Jag har packat klart det mesta till Stockholm. Packar lite smått imorgonbitti.
Ja, jag drar ju till Stockholm imorgon kl 06.00 från Torsbo. Med massa andra, men är med Frida & Hilda.
Det kommer bli grymt kul! Hoppas & tror jag. Vi vet inte vad vi ska göra eftersom det är en "hemlig Stockholmsresa"
Förresten, jag hinner inte visa jackorna och skorna jag köpte igår, tyvärr.
Mene.. Happ, det blir en liten bloggpaus nu tills på lördag. Kommer ju hem sent på fredag kväll.
Ni får klara er utan mig nu, så hörs vi på lördag.
Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0