SNÖ SNÖ SNÖ

Förlåt för att jag inte bloggat något mer igår. Men jag var ju som sagt på träningen på kvällen.
Det var jätte kul på träningen iallafall, vi gjorde lite övningar som vi inte brukar göra i vårat lag. Och dom var jätte roliga.
Men jag ska nog inte vara med på dom andra två träningarna med Vara.. Jag säger inte varför här på bloggen...
Aja, hade hemkunskap idag. Vi gjorde pizza, det kunde vart god om inte Annie skulle ha kryddat i 1 minut. Haha!
Det snöar skit mycket idag. Det är verkligen SNÖSTORM!
Usch, sånt gillar inte jag. Jag hatar snö! Iallafall nu.
Kvällen kommer bestå av massa plugg. Har massor att göra nu! So prov på fredag med, matte prov nästa torsdag. Och massa uppgifter i skolan och läxor som ska vara klart denna veckan och nästa vecka. Åh!
Men jag ska försöka göra så mycket så möligt ikväll, så slipper jag göra det någon annan dag!
Ska fixa naglarna också.
Oj, när jag skulle ta kort på hur mycket snö det är ute så gick det inte riktigt.. Det är kolsvart ute!
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0