SNÖ, FÖRSVINN!

Nu är jag riktigt trött på snön faktiskt! Just nu så förstör den bara, och när man ska ta sig till skolan.. Jag och Malin får ju kämpa igenom allt.
Som sagt, orättvist att vi som bor i Vara får ta oss genom storm för att komma till skolan medans andra får tak över huvudet på vägen till skolan..
Aja, det är ändå en riktigt bra fördel att bo i Vara ändå.

Gick till Gabriella när jag kom hem efter skolan. Vi slutade ju 13.10 idag så vi har varit ett bra tag.
Stack hem från henne vid 18.00 ungefär.
Förresten, det var rätt så många i skolan idag ändå. Eller ah, många kanske det inte var. Men det var inte bara Varabor iallafall.
En del hade åkt tåg och en del hade fått skjuts osv.
Nu ska jag äta. Vi hörs kanske sen! :)


Gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0