NAILS

Ni får bild på naglarna iallafall! :)

Ja, jag har varit hemma ett tag. vi sluta vid halv 4.
Nu lyssnar jag på musik och små grejar lite. Ska snart spela Sims, hehehehehe..
Vi har SO prov imorn + engelska glosor, så jag får ta och plugga lite på det sen!
Trots att det är torsdag så har dagen varit rätt bra ändå. Jag gillar inte torsdagar annars, dom är alltid så tråkiga på något sätt..
Men vi hade idrott idag med, och vi körde innebandy. Awesome! Jag börjar gilla det mer och mer faktiskt, jag har alltid hatat det förut.. Men nu är det riktigt kul. Men det slår inte fotboll!
På tal om fotboll, vi har träning kl 09.00 på lördag. Ååååh! Jag ska ju sova då egentligen faktiskt.
Aja, nu ska jag avsluta det här.
Vi hörs senare, ha't bra ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

Du kunde kommit hit ju och lånat mitt nya frencs kit från china glaze :D

2010-11-11 @ 21:14:07
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0