BANKKORT

Har fått hem mitt bankkort idag. *Happyface*

Skolan redan avklarad för idag, och den gick rätt snabbt ändå. Har vart roligt dock, fast jag var inte med på idrotten för jag är jätte förkyld nu och har ont i halsen och så. Så jag sparar mig tills på lördag!
Det är värre med örat idag, det är svullet nu och det gör suuuuper ont! Har värsta bulan bakom också.
Orkar inte berätta här vad som hände, utan ni får fråga ifall ni vill veta.
Haha, det gör ännu ondare nu när jag har hörlurarna på mig, så trycker dom ju mot örat..

Jaja, jag är nog inte med på damlagsträningen imorn heller, eftersom jag är halvsjuk.
Är inte med på idrotten på torsdag heller då, det ska vi inte heller för den delen. För vi har elevens val på torsdag och fredag. Perfekt!
Vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0