HELG

Det är redan fredag kväll, och veckan har redan gått! Eller det är ju helgen kvar, men den är bara rolig!
Veckorna bara rinner förbi..

Aja, jag sitter och dunkar musik just nu och väntar på mat. Det är bara jag och mamma hemma just nu, vi ska käka panpizza. Yey!

Jag har inte hunnit blogga idag för efter skolan så gjorde jag mig iordning direkt inför träningen som började 16.30 och höll på till 18.30. Träningen var as jobbig, eller själva träningen var inte jobbig men jag hade så sjukt ont i vänsterfoten & har fortfarande. Har mest ont när jag springer eller joggar.
Men jag tror jag vet varför jag har så ont.. För när jag och Sofia gick till Willys, så sparkade vi såklart på isbollar hela vägen dit och hem.. Så lite får jag väl skylla mig själv.

På tal om skolan, dagen har varit riktigt chill! Första lektionen så hade vi NO, då gick vi ut och kolla på hus.. För vi ska jobba med det sen någon gång. Det var sviiiiinkallt, men vi behövde ju inte jobba iallafall.
Sen hade vi AP, då spela vi spel på datan hela tiden.. Fast det fick vi inte egentligen, haha.
Hade håltimma efter det, sen hade vi engelska. Och då hade vi ju som sagt sånt här "teparty". Det var rätt kul faktiskt, åt scones och drack te. Och så var vi finklädda. Jag och Hilda hade skjorta och slips, haha!
Inte för att te't var så gott men det var kul ändå..
Hade mat efter det, men vi åt inget. Jag och Sofia gick som sagt till Willys. Köpte choklad där, så nu har jag något att mumsa på! Hade SO sen, vi trodde att vi skulle få se klart på filmen. Men det fick vi inte, vi jobbade med våra naturkrafter istället som vi bygger. Jag och Joel gör en vulkan, alla gör typ det.. Det är ju lättast så.
Men det är faktiskt riktigt kul!
Sista lektionen så hade vi AP igen, som vanligt så kollade vi på Avatar. Vi hann se klart den, tror jag iallafall.
Vi såg inte riktigt när det var slut men det var typ slut där.. Ah, det lät lite konstigt.

Imorgon runt 10.00 så ska jag, ebba, alice & kanske lovisa kolla på ekorre. Killarna spelar ju, så jag får inte någon sovmorgon imorn inte!

Vad jag tjötar. Nu ska jag kolla på Idol, så vi hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0