JAG VILL INTE BLI SJUK NU JU..

Mår inte så där jätte bra nu, har ont i magen och har ont i nästan hela huvudet efter smällen på träningen..
Får se om jag går till skolan imorgon. Känner att jag börjar bli sjuk faktiskt.

Som sagt, gick ju fram med Gabriella förut. Eller hennes mamma körde oss.
Det var verkligen inget och ha! Det har jätte lite folk, paraden var jätte kort och tråkig, allt stängde ändå kl 17.00.
+ att det var iskallt!
Så det var inget och ha.
Vi åkte hem vid 17.30 ungefär. Det enda vi hann med var och gå till Willys i stort sett..
Nu ska jag stänga av och göra iordning mig inför natten. Sen ska jag se på Filip och Fredrik.
Sen måste jag sova, om jag ska må någolunda bra imorgon!
Godnatt då! ♥ 


Någon gammal tråkig bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0