SPÖREGN (?)

Hejhej.
Det spöregnar här, det som var sol och fint väder förut ju.
Jaja, idag blir det släktkalas för mamma.
Mormor, morfar, morbror, farmor, Annemaj och Bengt kommer.
Annemaj och Bengt är mormor och morfars kompisar, men dom är min kompis farmor och farfar så vi umgås väl lite med dom också kan man säga.
Trevligt.

Just nu kollar jag såklart på 90210 och kollar lite på bloglovin.
Glöm inte att du kan följa mig med bloglovin.com!
Mycket enklare att hålla ordning på alla bloggar du ska kolla.

Yes, funderar på och göra i ordning mig och sticka fram till ICA och köpa Frida tidning och Ben n' Jerrys glass..
Har glömt och köpa den senaste Frida tidningen sen den kom ut, så kanske ska göra det.

Men vi hörs sen, jag hoppas att jag hinner o visa kläderna sen. Dom som jag köpte igår ni vet.
Vet inte om jag hinner.
Hejdå :)


Såhär ser det ut just nu i våran trädgård, eller det är utanför trädgården men.. På baksidan typ.
Det regnar inte längre iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0