SISTA AUGUSTI

Hallå!
Precis ätit mat. Träningen var väl rolig, körde ganska roliga saker faktiskt.

Jag orkar inte måla naglarna idag heller, utan gör det efter skolan imorgon. Vi slutar tidigt, 13.10!
Hehe, jag vet att jag "skjuter upp/fram" på saker, alltså att jag inte bloggar när jag sa att jag skulle göra det.
Men jag hinner inte faktiskt.. Har en del och göra.
Men jag ska försöka bättra på mig.

Har hållt på med det här inlägget ett tag, så ska avsluta det nu.
Måste göra läxorna imorgon med. Det är ju perfekt och sluta så tidigt mitt i veckan!
Då hinner jag få gjort läxorna oså, har ju träning och match annars så då hinner jag inte göra läxorna också.

Men jag bloggar inte mer idag, har ingen lust just nu ärligt talat.
Vi höres imorn.
Kram :)


HAHA, omg - bjuder på bild sen jag var liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0