MÅNDAG

Sha :)
Kom hem för 1 timma sen ungefär. Från matchen alltså.
Det gick super bra, vi vann med 5-2 mot Vinninga!
Träffa Felicia också, hon spelar i det laget. Men det är en kompis som har gått på samma skola som mig oså.
Ah, det var iallafall jätte kul.
Riktigt bra spelat tjejer!

Nog om matchen.
Skolan gick väl bra, gick faktiskt fort idag. Hade inga riktiga lektioner idag heller direkt, gick mest igenom och fick böcker och papper osånt.
Hade ju brottom hem sen, hade bara cirkus 45 min på mig, sen skulle vi åka till matchen i Tråvad.
Men jag hann iallafall.

Imorgon är det ju skolfoto också, jag vill egentligen ta "enfoto" också. Men det var försent för att säga till om det.
Har träning på kvällen med.
Japp, nu ska jag nog ta något och äta. Hörs snart igen!


Bild ifrån Eskilscupen i Helsingborg som vi spela den 5-8 Augusti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0