LÖRDAG

Hallå!
Vi kom inte hem så sent, runt 8 kanske.
Men har inte tänkt på och blogga efter det.

Vi stanna ju på Överby och Torp på vägen till Kungshamn.
Hittade lite saker, eller kläder rättare sagt.
Ska visa dom.
Vi tog inte hem husvagnen idag, för pappa och syrran tar med mormors och morfars husvagn hem idag istället.
Jag och brorsan åkte med mamma i den vanliga bilen. Pappa och syster åker i pappas bil från jobbet.
Dom är inte hemma än, fast dom stanna kvar längre för pappa höll på och greja med en massa.

Aja, har blivit mycket bilåkande idag då, inte hänt så mycket annars.
Fanns ju inget o göra på kusten heller, ingen är ju där nu typ.
Fast man kan ju äta glass.. hihi.


Bjuder på otroligt gammal bild!

Okej, jag har väl hållt på med det här inlägget i mer än en timma eller nåt.
Men jag kollar ju 90210, så jag glömmer bort bloggen. Haha.
Men pappa och min bror kom hem för ett tag sen, nu äter dom andra kräftor som är kvar sen igår kväll.
Jag hatar ju det, så jag sitter kvar vid datan :)

Jag visar kläderna imorgon, dom som jag köpte idag.
Blir kanske något mer inlägg, har ingen direkt blogglust nu ärligt talat.
Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0