GÅRDAGEN

Ah, igår så var det tisdag. Och mormor fyllde nämligen 70 år..
Så våran familj var där på kvällen, min morbror, mormor och morfars kompisar.
Japp, inte mycket och säga om det. Men det var roligt.
Hade träning också, men den missa jag för vi var ju hos mormor & morfar.

Åh, även fast det här är andra inlägget så känns det som om jag aldrig kommer komma igång. Haha.
Men när jag väl har skaffat riktig header och när jag har något och skriva om så går det nog bra.
Vi kanske skaffar header till min blogg på lördag.
Kommer strax ett inlägg till om dagen iallafall.
Bjuder på en bild så länge från när jag och Gabriella tog kort här om dagen.

jag vet, mitt vänstra ben ser brunare ut än det högra på bilden.
men det blir mer skugga på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0