FÖRLÅT

Hej.
Jag vet, jag sa att jag skulle visa resultatet på naglarna idag innan jag åkte till skolan. Men jag hann inte, hann inte ens sätta på datorn.
Fick panik, jag hade brottom kan man minst sagt säga!
Jag har inte ens målat naglarna än lix, har inte hunnit. Men jag gör det ikväll efter träningen.

Skolan gick väl hyfsat. Allt är så jäkla rörigt nu bara, kanske bara jag som tycker det men..
Men jag har alltid svårt för och hålla koll på allt, hehe.
Hoppas att skolfotot blev bra! Men det blev det säkert inte, brukar misslyckas med det så.
Jag vill ha den skolkatalogen nuuuuu!
Förresten, sa jag igår att vi fick vår första läxa igår?
Iallafall, vi fick matte, NO och SO. Men SO'n var att man skulle kunna alla världsdelar/hav.
Så det är bara NO och matte då typ.

Happ, ointressant.. Men aja.
Nu ska jag ta något och äta, kolla lite på läxorna och göra iordning mig inför träning. Den är kl 18.00-19.30.
Bloggar väl vid 20.30 då ungefär.
Hörs sen!
Tjao :)


Look for today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0