90210

Hejs
Blev datan lite iallafall. Åt mat oså förut. Mamma, min bror och syster åt kräftor också.
Jag och pappa är inte så mycket för det, eller jag hatar det rättare sagt.
Åt glasstårta till efterrätt..

Jag ska stänga av strax, för vi ska upp tidigt imorgon.
Vi ska kolla lite på Överby med på vägen ner till kusten, så vi ska försöka vara där kl 10.00.
Och så kollar vi lite på Torp också, jag ska kolla lite där.
Det tar ganska lång tid och fixa med husvagnen och allt det, så vi behöver vara där ganska så tidigt iallafall.
Därför ska jag stänga av snart, så jag får sova lite. Är sjukt trött också faktiskt. Har varit det ända sen jag kom hem typ.
Har gått 3 dagar i skolan och vi har knappast jobbat något, och jag är redan trött. Ah, hur ska detta gå..

Nu sitter jag och kollar avsnitt från 90210 på yt. Är helt besatt av det!
Det började med att jag kollade på det på tvn för länge sen.
Sen blev det så att vi började ha matcher på måndagar nu efter uppehållet i somras.
Och programmet går på måndagar, på kvällen. Och jag hinner inte hem till det från matcherna.
Så då kollade jag på dom avsnitten på yt som jag kommer och missa. Sen blev det att jag fortsatte och kolla, nu ska jag kolla ut hela säsong 2 innan säsong 3 börjar hade jag tänkt.
Haha, ah - lite ointressant fakta dåra.
Ska fortsätta kolla lite på det, sen blir det sängen o sova. Hoppas jag somnar då.. jag somnar lite när jag känner för det nämligen. Haha.

Gänget från 90210
Åh, det går inte och få bilden större. Ni får stå ut med det!

Hörs troligtvis imorgon.
Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0