THE END

En bild på Erika och Gabriella när vi tältade.

Jahapp, då säger vi så då.. Dags att säga adjö. Drar till kusten om en stund och det här blir sista inlägget för mig.
Sen så vet jag ju inte om jag kommer starta en ny blogg eller om jag någon gång kommer fortsätta på den här, det får vi ju se. Men jag kommer som sagt inte ta bort den här bloggen, bara sluta blogga. Ni hittar mig på facebook också. - Julia Anna Karlsson
Ni får ha en trevlig midsommar och en jätte bra sommar! Sköt om er. Kram

Kommentarer
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

idiot inte sluta blogga

2011-06-23 @ 11:17:24
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Gillar du tävlingar? Då borde du kika in på min blogg för under kategorin tävlingar har jag en massa roliga saker på gång! Var gärna med i något :D

Kram

2011-07-16 @ 12:11:32
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0