STUDENTERNAS DAG I VARA

Slutade halv 1 efter vi har städat i en timma och spelat brännboll i nån timma. Slutade med vattenkrig som planerat, skit kul. Dum som jag är så går ju jag förbi den som gärna gör så jag blir pisseblöt, självklart så får jag ännu mer vatten över mig.. Haha, det var riktigt kul iallafall. Det måste vi göra om, fast lite längre krig och lite fler människor! Mer än halva 7an ville ju inte vara med, tyvärr.
Efter skolan åt vi bara lite snabbt sen stack jag hem och bytte kläder och fixa till mig lite bara, sen drog jag fram till några tjejer som väntade på mig så kollade vi när studenterna traskade från Lagman (gymnasiet) till Badhusparken.
Kollade även på dom där och sen när dom åkte i traktorerna.
Imorgon har vi skolavslutning, ska bli så skönt att få sommarlov, även lite tråkigt att jag inte kommer träffa så många över sommarlovet eftersom att jag knappt är hemma.. Får lösa det på något sätt.
Ni ska ju få se min skolavslutnings klänning imorn med!
Nu ska jag raka benen, fixa håret så jag är säker på att det ser bra ut imorgon, fixa ögonbrynen. Ja, sånna små grejer ni vet. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0