SICKET TJÖT

Borås hela dagen. Kom hem till Vara runt halv 4, då cykla jag hem direkt.
Och vet ni vad jag gjorde när jag kom hem? Jo jag gick och la mig och sov och vakna sen vid halv 8.
Tog med mig hörlurarna och mp4'an ut till altanen och la mig och lyssna på musik. Plötsligt så sov jag tydligen.. Nåja, det var riktigt skönt iallafall.
Hittade ingenting i Borås, verkligen ingenting! Ja, förutom godis och mat. Vi var på Navet en timma, det var faktiskt skit kul där. Sen fick vi tid till ungefär 1,5 timmas shopping. Jag och Sofia letade förgäves efter en skolavslutningsklänning till henne, hittade ingen.. Så hon har nog lite panik nu, vi har liksom skolavslutning på fredag.
Men ändå blev det bara en timmas shopping, för vi gick och leta efter matställe och så åt vi på ett ställe sen.
Sen skulle vi ju hitta alla affärer också, ja vi är ju inte så vana vid att gå i knappt skyltade Borås. Hittade ingenstans, visste inte vart vi var ett tag, dom har ju inte skyltat så jätte bra heller precis.
Haha jösses vad jag klagar. Aja, vi gick in i en klädaffär och det var Gina tricot, det var det enda vi hitta just då.
Sen orka vi inte leta mer, men vi fastnade i en bal/bröllops affär och blev väldigt faschinerade (stavning?) över den, gick där inne ett tag. Haha, fast det var väl ändå ingen större idé, kolla på klänningar som kosta minst 4000:- oså.
Haft kul iallafall, thanku Sofia! ♥
Nu, så drar jag. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0