MEN DUKTIGT JULIA..

Haha shit vad dålig jag är.. Har glömt av att blogga idag. Dåligt av mig.
Men jag gör det nu, har tränat idag och sen inte gjort ett piss. Skulle fram till en kamratstödjares 25-års fest men jag gjorde aldrig det.
Skolavslutning igår, hann inte ta så mycket kort och vi var inte ens samlade klassvis efter vi varit i Aulan på morgonen. Konstigt, så vi såg knappt varandra tyvärr. Kunde ju inte säga hejdå och sånt heller då.
Tack alla för ett härligt och oförglömligt läsår i 7an. Tänk att man lärt känna så många så väl på så kort tid, och vissa visste man knappt vilka det var innan 7an.
Hinner tyvärr inte visa bilderna idag, gör det imorgon. Eller ja, imorgon och imorgon, idag när jag har vaknat då.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0