2 ÅR KVAR

Foto: jag

Äter glass, lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Har match sen ikväll, kommer hem runt kvart i 10, så jag lär inte blogga ikväll. Anledningen till att jag kommer hem så sent är att matchen börjar sent, väldigt sent!
Kort dag i skolan, slutade halv 1 ungefär. Vi slapp sista lektionen då vi skulle haft AP, men eftersom vi inte har något att jobba med så fick vi sluta. Drog till Torsbo efter skolan och kolla på gamla filmer ifrån Torsbo discona för några år sen, haha så kul och kolla på!
Just det, 9orna cyklade ju idag. Eftersom vi går på samma skola så fick vi se dom på skolan istället för på torget (dom kör på båda ställena). Det var skit kul och se! Gick och strosa runt där och bara log och skratta för vilka idéer dom har haft med cyklarna och utklädnaden.
Om 2 år är det vi, fasen vad kul det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Eiln

Snygg bild!! ^^ Jag älskar prästkragar, så himla sommrigt på nått sätt =)

2011-07-11 @ 19:10:50
URL: http://lovelylack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0